vrijdag 22 juli 2016

Aanrader van Sanne: Happinez, een tijdschrift

In de bib is er veel meer beschikbaar dan alleen boeken. Zo hebben we ook heel wat tijdschriften staan, waaronder Happinez.

Hoewel ik aanvankelijk dacht dat het voor mij wat te zweverig zou zijn, startte ik enige tijd geleden met het volgen van yogalessen. En ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast was! Een echt meditatietype zal ik nooit worden, maar de lessen doen echt deugd. Eigenlijk was het daar dat ik exemplaren van het tijdschrift zag liggen en het herkende vanuit de bib.

Het tijdschrift heeft een prachtige layout met kleurrijke foto's en inspirerende quotes, waardoor het al fijn is om erdoor te bladeren zonder effectief iets te lezen. Het hoofdthema is uiteraard spiritualiteit, maar gebracht op een toegankelijke manier. Daarnaast gaat het ook over reizen, lifestyle, gezondheid en andere lifestyletips. Zeker met de zomer in aantocht vind ik dit een ideaal tijdschrift om te lezen op een zonovergoten dag! Een abonnement erop zou ik persoonlijk niet nemen, vandaar is de bib de ideale plaats om een exemplaar te ontlenen!


Het tijdschrift is te vinden in de bib in de krantenhoek op plaats 7.2. Het meest recente exemplaar is niet uitleenbaar, maar vorige exemplaren van het jaar 2016 wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten