vrijdag 28 juni 2019

Aanrader van Sanne: Nooit meer regen, roman van Carla De Jong

Ik ben altijd fan van boeken waarbij het verhaal verteld wordt vanuit verschillende hoofdpersonages. Een verhaal waarbij de puzzelstukjes stilaan in elkaar vallen tot je op het einde een verrassende ontknoping bereikt. Dit boek vertelt zo'n verhaal. Het is een psychologische roman over een familiegeschiedenis. 

Na de dood van Jeanne Dufour, breekt uiteindelijk het moment aan waarop haar testament zal voorgelezen worden. In de dagen voor deze onthulling leren we haar man, ex-man, zoon, zus, ... kennen. Allemaal hadden ze een bijzondere band met deze vrouw, die zelf na haar dood hun onderlinge relaties blijft beïnvloeden. Af en toe vond ik wel dat het verhaal wat ter plaatse bleef trappelen - ik houd er meer van als er tussendoor al wat puzzelstukjes op hun plaats vallen - maar in die traagheid leer je natuurlijk alle personages en vooral hun gevoelens en gedachten kennen.

Via deze link vind je meer informatie over deze roman op de catalogus van onze bib: 'Nooit meer regen'.

4 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon bij het Choco-verhaal in België. Ik was gewond en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechter bracht voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus pakte hij het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen veel pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na veel bedelen, maar alles was invail. En hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en dat hij me nooit meer zou zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte, dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus legde ik alles aan hem uit, dus vertelde hij me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spreukgieter, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorosagiede75@gmail.com een ​​spingieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spellmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution zou volgen, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen zeven maanden niet had gebeld om me te vertellen of er een andere manier was om terug te komen in mijn leven. Gedurende 7 maanden Drosagiede maar met een glimlach op mijn gezicht, zodat hij terug in mijn leven kwam, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen veroorzaakte. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, ik zou je adviseren als je moeite hebt om hem te contacteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies 5 jaar getrouwd met mijn man met 2 kinderen, mijn man begon raar te doen en uit te gaan met andere dames en toonde me koude liefde, bij verschillende gelegenheden dreigt hij van me te scheiden als ik hem durf te vragen over zijn affaire met andere dames, ik was totaal verwoest en verward totdat een oude vriend van mij me vertelde over een spreukgebruiker op het internet die mensen helpt met relatie- en huwelijksproblemen door de krachten van liefdesspreuken. In het begin twijfelde ik of zoiets ooit bestond, maar besloot het eens te proberen, toen ik contact met hem opnam, hielp hij me een liefdesbetovering uit te spreken en binnen 48 uur kwam mijn man bij me terug en begon zich te verontschuldigen, nu is hij gestopt met uitgaan met andere dames en zijn met mij voor goed en voor echt. Neem vandaag nog contact op met deze geweldige liefdesbetoveraar om uw relatie- of huwelijksprobleem op te lossen via: kahunahelp@yahoo.com of rechtstreeks Whatsapp +2348152645800

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je dit artikel gaat lezen, prijs jezelf gelukkig omdat het nuttig zal zijn voor jou of een vriend, ik wil een speciale man waarderen die Dr Ajayi heet, hij is een gezegende spreukgebruiker en ik heb zelf zijn kracht gezien, ik leer hem kennen over hem via een vriend die hij hielp om veel te winnen door middel van een loterij, ik had problemen in mijn huwelijk omdat mijn vrouw wil scheiden en ik heb haar gesmeekt om het te annuleren, maar ze weigerde, ik bespreek dit met mijn vriend en hij vertelde me hoe Dr. Ajayi hem hielp om veel te winnen in de loterij en liet me begrijpen dat Dr. vele dingen kan doen, zelfs zieken geneest met zijn kruiden. Ik kreeg het nummer van Dr. Ajayi en ik legde hem mijn scheidingssituatie uit. Hij vertelde me de noodzakelijke dingen die ik moest doen en binnen een week kwam mijn vrouw weer thuis en leefden we in vrede. Als je de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt, zal Dr. Ajayi zich aan zijn woorden houden, neem dan contact met hem op via Whatsapp / Viber: +2347084887094 OF e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen